loading...
ورزش برای زندگی
amirmahdi بازدید : 2 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ونگر تا 2018 روي نيمکت آرسنال


باشگاه آرسنال از تمديد سه ساله قرارداد آرسن ونگر خبر داد.


آرسنال هفته‌ گذشته موفق شد با برتري برابر هال سيتي به 9 سال انتظار براي کسب جام پايان دهد و به قهرماني در جام حذفي انگليس دست يابد.

باشگاه آرسنال، خبر از توافق با آرسن ونگر، سرمربي اين تيم تا پايان سال 2018 خبر داد و اعلام کرد که ونگر موافقت خود را براي تمديد سه ساله قراردادش اعلام کرده است.

آرسن ونگر که در حال حاضر با سابقه‌ترين مربي فوتبال در انگليس محسوب مي‌شود قرار است به زودي قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کند.

او در نشست خبري خود پس از بازي با هال سيتي نيز اعلام کرده بود که دوست دارد در آرسنال بماند، مگر اين که مسئولان اين تيم تصميم ديگري بگيرند.


amirmahdi بازدید : 2 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرفاوي سرمربي صبا ماند


سرمربي فصل پيش صباي قم در سمت خود ابقا شد.


مسئولان باشگاه صباي قم پس از برگزاري جلسه با صمد مرفاوي با اين مربي به توافق رسيدند که وي يک فصل ديگر هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را بر عهده داشته باشد.

به گزارش تسنيم،‌ توافق مرفاوي با باشگاه صباي قم يک ساله است و با اين شرايط مربي فصل گذشته صبا در ليگ چهاردهم نيز روي نيمکت اين تيم مي‌نشيند.


amirmahdi بازدید : 4 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نتيجه رقابت‌هاي هفته پاياني سري A ايتاليا


با پيروزي ميلان و شکست اينتر رقابت‌هاي سري A ايتاليا به پايان رسيد.


هفته‌ پاياني رقابت‌هاي سري A شب گذشته (يکشنبه) با برگزاري شش ديدار به پايان رسيد که در حساس‌ترين بازي‌ها ميلان موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک ساسولو را شکست دهد.

شاگردان کلارنس سيدورف که فصل آينده در رقابت‌هاي اروپايي حضور نخواهند داشت، موفق شدند با دو گل سولي مونتاري و نايجل دي يانگ حريف‌شان را شکست دهند.

تک گل ساسولو را نيز در اين ديدار سيمونه زارا در دقيقه‌ 90 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين ديدار پر برخورد سه اخراجي داشت که سهم ميلان دو اخراجي بود. فيليپه مکسس و ماتيا ده‌ اسکيگليو دو بازيکن اخراجي ميزبان در بازي شب گذشته بودند.

اينتر نيز در خانه کيه‌وو با نتيجه‌ دو بر يک شکست خورد تا در نهايت در رده پنجم جدول رده‌بندي جاي گيرد.

** تابلوي نتايج:

* کيه‌وو 2 – اينتر يک

* فيورنتينا 2 – تورينو 2

* لاتزيو يک – بولونيا صفر

* ميلان 2 – ساسولو يک

* ناپولي 5 – هلاس يک

* پارما 2 – ليورنو صفر

در جدول رده بندي يوونتوس با 102 امتياز موفق شد سومين قهرماني پياپي خودش را در رقابت‌هاي سري A جشن بگيرد. پس از اين تيم رم با 85 امتياز در جايگاه دوم ايستاد و ناپولي با 78 امتياز سوم شد. در انتهاي جدول نيز تيم‌هاي ليورنو ، بولونيا و کاتانيا به رقابت‌هاي دسته پايين‌تر سقوط کردند.


amirmahdi بازدید : 3 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با پيروزي قهرمان ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا و ثبت رکوردي جديد در اين رقابت‌ها، هفته سي‌وهشتم سري A‌ پيگيري شد.


در دومين روز از هفته سي‌وهشتم و پاياني ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا موسوم به سري A، امروز (يکشنبه) سه بازي برگزار شد که در مهمترين آنها، يوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت‌ها ميزبان کالياري بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد.

آندره‌آ پيرلو در دقيقه 9، فرناندو يورنته در دقيقه 15 و کلوديو مارکيزيو در دقيقه 40 گل‌هاي يووه را به ثمر رساندند تا بانوي پير 102 امتيازي شود و در تاريخ کالچو اولين تيمي باشد که با امتياز سه رقمي فصل را به پايان مي‌رساند. يوونتوس در اين فصل از 38 بازي خود 33 پيروزي، سه تساوي و تنها دو شکست در کارنامه خود ثبت کرد.

در ديگر بازي‌ امروز جنوا ميزبان رم، نايب قهرمان رقابت‌ها بود که در اين ديدار جالوروسي با نتيجه يک بر صفر تن به شکست داد. جياني فتفادزيديس تک گل اين بازي را در دقيقه 83 براي جنوا به ثمر رساند. رم با قبول اين شکست 85 امتيازي ماند تا با 17 امتياز اختلاف نسبت به يوونتوس فصل را به پايان برساند.

امروز همچنين تيم‌هاي کاتانيا و آتالانتا به مصاف هم رفتند که اين بازي با پيروزي 2 بر يک کاتانيا خاتمه پيدا کرد. کاتانيا که سقوطش پيش از اين قطعي شده بود با اين پيروزي 32 امتيازي شد و در رده هجدهم قرار گرفت. آتالانتا هم با همان 50 امتياز قبلي‌ خود در رده يازدهم به کارش در اين فصل از سري A پايان دهد.

پرونده رقابت‌‌هاي سري A در فصل 14-2013 امشب با برگزاري شش ديدار بسته مي‌شود که برنامه اين بازي‌ها به شرح زير است:

ميلان - ساسولو

کيه‌وو - اينتر

فيورنتينا - تورينو

لاتزيو - بولونيا

پارما - ليورنو

ناپولي - هلاس ورونا

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 102 امتياز صدرنشين است، رم با 85 امتياز در رده دوم قرار دارد و ناپولي با 75 امتياز جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.


amirmahdi بازدید : 1 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تيم فوتبال بايرن مونيخ براي هفدهمين بار قهرمان رقابت‌هاي جام حذفي آلمان شد.


  در ديدار فينال جام حذفي آلمان، دو رقيب ديرينه و فيناليست‌هاي سال گذشته ليگ قهرمانان اروپا يعني بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

90 دقيقه وقت قانوني اين ديدار حساس با تساوي بدون گل به پايان رسيد و دو اتفاق مهم وقت‌هاي قانوني مصدوميت فيليپ لام کاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان در نيمه نخست که منجر به تعويض وي شد و رد شدن گل سالم دورتموند در نيمه دوم بود که داور به اشتباه دستور ادامه بازي را داد در صورتي که تصاوير تلويزيوني نشان مي‌داد که توپ از خط دروازه بايرن به طور کامل گذشته بود.

همچنين در اين ديدار حساس تام هنکس ستاره و چهره مشهور سينمايي به عنوان هوادار بروسيادورتموند در ورزشگاه المپيک برلين حضور يافته بود.

در وقت‌هاي اضافي اما اين بايرن مونيخ بود که باز هم توسط آرين روبن بازيکن هلندي خود همچون سال گذشته که در فينال ليگ قهرمانان اروپا گل پيروزي‌بخش بايرن را وارد دروازه دورتموند کرده بود، در دقيقه 107 به گل رسيد و در ادامه توماس مولر در دقيقه 120 براي بار دوم دروازه دورتموند را گشود تا اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان گوارديولا خاتمه يابد تا پپ گوارديولا موفق شود در نخستين فصل حضور خود در بايرن مونيخ، چهارمين جام را نيز با اين تيم کسب کند.

بايرن مونيخ تاکنون 16 بار قهرمان جام حذفي آلمان شده و بروسيا دورتموند نيز تاکنون سه بار قهرمان اين رقابت‌ها شده بود.

اين هفدهمين قهرماني باواريايي‌ها در جام حذفي آلمان محسوب مي‌شد.

به دنبال این پیروزی تیم آرسنال میز قهرمان شد گزارش هایی را ببینیم:

 ديدار فينال جام حذفي انگليس امشب (شنبه) در ورزشگاه ومبلي شهر لندن ميان تيم‌هاي آرسنال و هال‌سيتي برگزار شد که اين بازي با پيروزي 3 بر 2 توپچي‌‌هاي لندن و پايان 9 سال انتظار آنها براي کسب يک جام قهرماني خاتمه يافت.

در اين ديدار هال سيتي شروعي طوفاني داشت و در همان 10 دقيقه اول دو بار توسط جيمز چستر در دقيقه 4 و کورتيس ديويس در دقيقه 9 به گل رسيد تا شوک بزرگي را به توپچي‌ها وارد کند.

در دقيقه 17 سانتي کاسورلا يکي از گل‌هاي خورده را براي آرسنال جبران کرد تا اين تيم به بازي برگردد. هال‌سيتي تا دقيقه 71 براي محافظت از برتري‌اش مقاومت کرد اما در نهايت دروازه‌اش توسط لوران کاسيلني براي بار دوم باز شد.

بازي در 90 دقيقه معمول با تساوي 2-2 خاتمه پيدا کرد تا کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. در وقت اضافه دوم و در دقيقه 109 بود که آرون رمزي با پاسي از اوليويه ژيرو گل سوم آرسنال را به ثمر رساند تا شاگردان آرسن ونگر پيروزي ميدان باشند.

با اين نتيجه آرسنال توانست پيروز ميدان شود و براي اولين بار از سال 2005 (سالي که اتفاقاً در آن جام حذفي انگليس را فتح کرده بود) ‌يک جام به دست آورد. اين يازدهمين باري بود که توپچي‌هاي لندن فاتح جام حذفي انگليس شدند.


amirmahdi بازدید : 2 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فصل رويايي براي شاگردان سيمئونه

اتلتيکو‌مادريد قهرمان لاليگا شد


آتلتيکو مادريد با تساوي برابر بارسلونا به عنوان قهرماني در ليگاي اسپانيا دست يافت.


 هفته سي و هشتم رقابت‌هاي ليگاي اسپانيا با يک ديدار فينال گونه در ورزشگاه نيوکمپ ادامه يافت که در آن دو تيم بارسلونا و آتلتيکو مادريد به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا تيم مادريدي بالاتر از بارسلونا و رئال مادريد قهرمان شود.

در اين ديدار آتلتيکومادريد بدشانس بود که دو بازيکن مهم خود يعني ديگو کاستا و آردا توران را به دليل مصدوميت از دست داد و در ادامه بارسلونا موفق شد با ضربه آلکسيس سانچس از زاويه بسته به زيبايي گلزني کند تا نيمه نخست با برتري بارسلونا به پايان برسد.

در نيمه دوم اتلتيکو مادريد موفق شد در دقيقه 49 با ضربه ديگو گودين به گل تساوي برسد. در ادامه مسابقه بازيکنان آتلتيکو مادريد توانستند به خوبي بازي را اداره کنند تا به سلطه بارسلونا و رئال مادريد در ليگاي اسپانيا پايان دهند و به عنوان قهرماني دست يابند.



amirmahdi بازدید : 2 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رئال مادريد فصل را با پيروزي به پايان رساند


تيم فوتبال رئال مادريد در آخرين ديدار اين فصل لاليگا به پيروزي رسيد.


 در يک ديدار ديگر از هفته سي و هشتم و پاياني لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال مادريد که هفته گذشته با شکست مقابل سلتاويگو شانس قهرماني را از دست داده بود در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان اسپانيول تيمي ديگر از ايالت کاتالان بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

گرت بيل در دقيقه 64 و موراتا در دقايق 86 و 90 براي رئال در اين ديدار گلزني کردند و تک گل اسپانيول را نيز پيتزي در دقيقه 90 وارد دروازه رئال کرد.

رئال مادريد که خود را براي بازي حساس شنبه هفته آينده در فينالي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رقيب همشهري‌اش اتلتيکو مادريد آماده مي‌کند با اين برد 87 امتيازي شد و موقتا به جايگاه دوم جدول صعود کرد.  اسپانيول نيز با 42 امتياز به کار خود در رقابت‌هاي اين فصل پايان داد.

amirmahdi بازدید : 1 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هواداران بوردو مخالف سرمربيگري زيدان


هواداران فوتبال موافق حضور زين‌الدين زيدان به عنوان مسئول فني آينده تيم محبوب‌شان نيستند.


  در شرايطي که ‌آخرين اخبار در مورد تيم فرانسوي از تلاش بسيار مسئولان براي جذب  زيدان به عنوان سرمربي فصل آينده تيم حکايت مي‌کند، از همين کشور اروپايي خبر مي‌رسد هواداران تمايل چنداني براي چنين انتقالي ندارند.

در همين ارتباط وقتي نيکولا دوتاورنو، مالک بوردو اعتراف کرد مذاکراتي با کاپيتان اسبق خروس‌هاي آبي گرفته شده، رسانه‌ها به فکر نظر هواداران افتادند.

روزنامه اکيپ در همين زمينه نظرخواهي اينترنتي را از دوستداران اين تيم انجام داد که بيشتر راي‌دهندگان مخالفت خود را با اين موضوع بيان کردند.

بر اين اساس در نظرخواهي که 13095 نفر در آن شرکت کردند، 58 درصد(7615 نفر) مخالف استخدام «زيزو» بودند و 42 درصد (5480 نفر) از اين موضوع استقبال کردند.

درباره ما
Profile Pic
سلام! من مهدی مدیر وبلاگ هستم نویسنده میپذیریم با اکانت admin در تماس باشید! اگر منبع خبری خوبی دارید به ما بگویید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین کاربر انجمن کیست؟
    تبلیغات
    سلام. میتونید با تبلیغ در وبلاگ دو باره سایت و وبلاگنون رو پر رونق کنید.به ما اعتماد ندارید؟ ما به شما اعتماد داریم به این صورت:شما بعد از پایان هر هفته یک چهارم هزینه ررو بپردازید مثلا اگه امروز94/1/2 شما 94/1/9 یک چهارم هزینه یعنی اگه 1000تومان سما 250 بدید توجه!:این مثال بود حالا به سراغ قیمت ها......................تبلیغات متنی که نمومش تو سایت هست:1000تومان ماهیانه .قابلیت پرداخت هفتگی:ندارد ولی بعد از پرداخت یک ماه ماه بعد در اخر ما بپردازید تبلیغات به صورت بنر با تصویر دلخواه و حتی متحرک سایز 50در 50 2000 تومان در ماه قابلیت پرداخت هفتگی:دارد -تبلیعات بنر با امکانات بالا100 در 100 2500 تومان -تبلیغات بنر اندازه 200 در 200 نمونش در وبلاگ هست 3500 تومان +یک منو در بالای وبلاگ اندازه ی 400 در 400 با منو+تبلیعات متنی رایگان 5000 تومان توجه:همه ی تبلیغات به غیر از متنی قابلیت پرداخت هفتگی دارند و همه ی بنر ها امکانات نیز دارند. برای سفارش تبلیغات با اکانت adminدر تماس باشید با تشکر مهدی!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 349