loading...
ورزش برای زندگی
مهدی بازدید : 4 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قرارداد جديد مسي با بارسلونا امضا شد


ليونل مسي قراردادش را با بارسلونا تمديد کرد تا به پردرآمدترين بازيکن فوتبال جهان تبديل شود.


باشگاه بارسلونا از تمديد قرارداد ليونل مسي، ستاره آرژانتيني خود تا سال 2018 خبر داد.

به نقل از ايسنا، ليونل مسي ساليانه بين 20 تا 22 ميليون يورو از بارسلونا دريافت خواهد کرد و باعث مي‌شود اين بازيکن بالاتر از کريستيانو رونالدو پردرآمدترين بازيکن فوتبال جهان باشد.

مهاجم آرژانتيني بارسلونا همچنين تاکيد کرد دوست دارد فوتبالش را در اروپا در بارسلونا به پايان برساند، اما امکان اين هست که در آرژانتين از فوتبال خداحافظي کند. مسي درباره‌ي اين مساله گفت: در فوتبال اروپا در باشگاهي غير از بارسلونا بازي نخواهم کرد. بارسلونا آخرين تيم من در فوتبال اروپا خواهد بود. اما امکان بازگشت به ليگ کشورم را رد نمي‌کنم. دوست دارم در سال‌هاي پاياني دوران بازيگري‌ام در ليگ کشورم بازي کنم.

ليونل مسي در 13 سالگي از روساريو سنترال به بارسلونا پيوست و در آکادمي اين باشگاه مشغول به بازي شد. او بارها اعلام کرده است که دوست دارد روزي در تيم روساريو بازي کند و در اين تيم کفش‌هايش را بياويزد.
مهدی بازدید : 2 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فان‌خال رسماً سرمربي منچستريونايتد شد


سرمربي حال حاضر تيم ملي هلند پس از جام جهاني هدايت شياطين سرخ را بر عهده خواهد گرفت.


سايت باشگاه منچستريونايتد عصر امروز (دوشنبه) لوئيز فان خال را به عنوان سرمربي جديد اين تيم معرفي کرد.

به نقل از تسنيم، فان خال در حال حاضر هدايت تيم ملي هلند را بر عهده دارد اما قراردادش با فدراسيون فوتبال اين کشور پس از جام جهاني 2014 به پايان مي‌رسد و او از آن زمان به طور رسمي هدايت شياطين سرخ را بر عهده مي‌گيرد. به اين ترتيب منچستريونايتد اولين تيم ليگ برتري خواهد بود که فان خال هدايت آن را بر عهده خواهد گرفت.

فان خال که سابقه هدايت تيم‌هايي همچون بارسلونا، بايرن مونيخ و فاينورد را در کارنامه دارد رايان گيگز، هافبک ولزي کهنه‌کار شياطين سرخ را به عنوان دستيار خود انتخاب کرده است.

طبق اعلام سايت باشگاه منچستريونايتد فن خال 62 ساله با اين تيم قراردادي سه ساله بسته است.
مهدی بازدید : 43 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سرخیو لئونل “کان” آگوئرو دل کاستییو بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که درتیم باشگاهیی منچستر سیتی بازی می‌کند.
نام: سرجیو لیونل آگوئرو (کان)
متولد: ۲/۶/۱۹۸۸
وزن: ۷۴ کیلوگرم
قد: ۱۷۴ سانتیمتر
سرجیو در یک خانواده متوسط در جنوب بوینس آیرس به دنیا آمد و تنها ۸ سال داشت که پدرش او را به مدرسه ایندیپندنته معرفی کرد. او به تیم زیر ۱۱ ساله های این باشگاه راه یافت و با این تیم قهرمان زیر ۱۱ ساله های آرژانتین شد. اولین بازی رسمی خود را برای تیم بزرگسالان ایندیپندنته در سن ۱۶ سالگی انجام داد و جوانترین بازیکن تاریخ باشگاه لقب گرفت.
در سال ۲۰۰۵ (۱۷ سالگی) بهترین بازیکن و گلزن تیم بود و در همین سن جایزه بهترین بازیکن لیگ را از آن خود کرد.تابستان ۲۰۰۵ برای شرکت در جام جهانی جوانان به تیم ملی دعوت شد که به گفته خودش مهمترین اتفاق زندگیش را تجربه کرد. در این جام در کنار لیونل مسی توانست قهرمانی جهان را بدست آورد.
پس از درخشش در جام جهانی جوانان مورد توجه بسیاری از باشگاهای اروپایی از جمله چلسی واتلتیکو مادرید قرار گرفت که سرانجام این تیم اتلتیکو مادرید بود که با پرداخت مبلغ هنگفتی توانست این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد. طی یک فصل حضور در اتلتیکو مادرید و با وجود مصدومیت های مکرر کوتاه مدت توانست ۷ گل بزند و بعد از تورس دومین گلزن تیمش باشد.
وی در سال ۲۰۰۷ بار دیگر به تیم جوانان آرژانتین دعوت شد و با درخشش در این مسابقات تمام افتخارات ممکن از قبیل قهرمانی وجایزه بهترین بازیکن و گلزن این مسابقات را از آن خود کرد.
وی در سال ۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن جوان سال جهان انتخاب شد.
آگوئرو در سال ۲۰۰۸ به همراه تیم المپیک آرژاتین راهی پکن محل مسابقات شد بهترین بازی وی در این مسابقات را بازی در برابر برزیل دانست که دو گل برای آرژانتین به ثمر رساند.
اگوئرو توپ طلای سال ۲۰۰۸ اسپانیا را مال خود کرد.
اگوئرو از سال 2009 به تیم منچستر سیتی انگلیس پیوست و یکی از بهترین گلزنان این تیم است منبع:http://mcfc13.blogfa.com دیگه نمیدونم که اونجا از کی گرفته شایدم خودش با تشکر مهدی اصلاح از:JOKER
مهدی بازدید : 2 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

تساوي ايران مقابل بلاروس در ديداري دوستانه


تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار تدارکاتي خود در اتريش برابر بلاروس به تساوي دست پيدا کرد.


تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار تدارکاتي خود در اردوي اتريش از ساعت 16 و 30 دقيقه امروز (يکشنبه) به مصاف بلاروس رفت، ديداري که با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

نيمه اول:

در دقيقه 24 آندرانيک تيموريان از سمت راست دروازه بلاروس توپي را ارسال کرد و کريم انصاري‌فرد با ضربه سر دروازه تيم حريف را تهديد کرد اما ضربه‌اش با اختلاف کمي به بيرون رفت.

در دقيقه 28 بازي ايران يک بار ديگر به دروازه سرخپوشان بلاروس حمله‌ور شد اما دروازه‌بان حريف با مقاومت خود توپ را دفع کرد. در برگشت خلعتبري با يک شوت شانس خود را امتحان کرد اما دروازه‌بان حريف باز هم سد راه شاگردان کي‌روش شد.

چند دقيقه بعد بلاروسي‌ها شانس خود را محک زدند و توپ آنها هم از بالاي دروازه حقيقي به بيرون رفت.

اين ديدار در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد و دو تيم بازي چندان جذابي را به نمايش نگذاشتند.

نيمه دوم:

اين نيمه به مراتب از نيمه اول کم تب و تاب‌تر بود و دو تيم موقعيت جدي نداشتند تا اينکه در دقيقه 60 ملي‌پوشان ايران توانستند به دروازه بلاروس نزديک شوند. هر چند که نتوانستند موقعيتي را خلق کنند.

کارلوس کي‌روش چهار تعويض همزمان را در دقيقه 65 انجام داد و بختيار رحماني، جهانبخش، خسرو حيدري و خانزاده را وارد زمين کرد.

جهانبخش با اولين توپي که به دستش رسيد توانست دروازه بلاروس را تهديد کند اما باز هم مقاومت دروازه‌بان حريف مانع تغيير نتيجه تساوي بدون گل شد.

جواد نکونام از دقيقه 75 به جاي آندرانيک تيموريان وارد ميدان شد.

دقيقه 83 بازي با يک موقعيت براي بلاروسي‌ها همراه بود. بازيکنان اين تيم با حرکت از سمت چپ دروزاه حقيقي توپي را سانتر کردند ولي در ادامه ضربه سر مهاجم بلاروس در چارچوب نبود.

مهدی بازدید : 1 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اوساسونا و وايادوليد هم سقوط کردند

نتايج هفته پاياني رقابت‌هاي لاليگا


تيم‌هاي فوتبال اوساسونا و رئال وايادوليد هم به ليگ دسته دوم اسپانيا سقوط کردند.


هفته سي و هشتم و پاياني لاليگا اسپانيا با انجام چهار ديدار حساس ديگر پيگيري شد.

به جز بتيس قعر جدولي که سقوطش به ليگ دسته دوم قطعي شده است، پنج تيم جدال حساسي براي بقا يا سقوط به ليگ دسته پايين‌تر داشتند و دو تيم از اين پنج تيم در پايان ديدارهاي امشب به ليگ دسته دوم سقوط مي‌کردند.

در حساس‌ترين مسابقه تيم فوتبال رئال وايادوليد رده نوزدهمي با 36 امتياز در حالي ميزبان گرانادا رده هفدهمي با 38 امتياز بود که تنها در صورتي مي‌توانست به بقا اميدوار باشد که در اين ديدار خود پيروز شده و ختافه و اوساسونا و آلمريا مقابل حريفان خود امتياز نگيرند.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود گرانادا به پايان رسيد.

تک گل اين ديدار را ميتروويچ در دقيقه 44 (گل به خودي) به ثمر رساند.

از آنجايي که در جدول لاليگا زماني که دو تيم هم‌امتياز مي‌شوند، بازي‌هاي رودرروي آنها با هم محاسبه خواهد شد، در پايين جدول اوضاع بسيار پيچيده و مبهم شده بود.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

رايووالکانو 1 ختافه 2

آلمريا 0 اتلتيک‌بيلبائو 0

اوساسونا 2 بتيس 1

در پايان ديدارهاي امشب و با توجه به نتايج به دست آمده، تيم‌هاي اوساسونا و رئال وايادوليد به همراه بتيس از پيش سقوط کرده، سه تيمي معرفي شدند که بايد فصل آينده را در ليگ دسته دوم اسپانيا سپري کنند.
amirmahdi بازدید : 4 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نتيجه رقابت‌هاي هفته پاياني سري A ايتاليا


با پيروزي ميلان و شکست اينتر رقابت‌هاي سري A ايتاليا به پايان رسيد.


هفته‌ پاياني رقابت‌هاي سري A شب گذشته (يکشنبه) با برگزاري شش ديدار به پايان رسيد که در حساس‌ترين بازي‌ها ميلان موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک ساسولو را شکست دهد.

شاگردان کلارنس سيدورف که فصل آينده در رقابت‌هاي اروپايي حضور نخواهند داشت، موفق شدند با دو گل سولي مونتاري و نايجل دي يانگ حريف‌شان را شکست دهند.

تک گل ساسولو را نيز در اين ديدار سيمونه زارا در دقيقه‌ 90 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين ديدار پر برخورد سه اخراجي داشت که سهم ميلان دو اخراجي بود. فيليپه مکسس و ماتيا ده‌ اسکيگليو دو بازيکن اخراجي ميزبان در بازي شب گذشته بودند.

اينتر نيز در خانه کيه‌وو با نتيجه‌ دو بر يک شکست خورد تا در نهايت در رده پنجم جدول رده‌بندي جاي گيرد.

** تابلوي نتايج:

* کيه‌وو 2 – اينتر يک

* فيورنتينا 2 – تورينو 2

* لاتزيو يک – بولونيا صفر

* ميلان 2 – ساسولو يک

* ناپولي 5 – هلاس يک

* پارما 2 – ليورنو صفر

در جدول رده بندي يوونتوس با 102 امتياز موفق شد سومين قهرماني پياپي خودش را در رقابت‌هاي سري A جشن بگيرد. پس از اين تيم رم با 85 امتياز در جايگاه دوم ايستاد و ناپولي با 78 امتياز سوم شد. در انتهاي جدول نيز تيم‌هاي ليورنو ، بولونيا و کاتانيا به رقابت‌هاي دسته پايين‌تر سقوط کردند.


amirmahdi بازدید : 3 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با پيروزي قهرمان ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا و ثبت رکوردي جديد در اين رقابت‌ها، هفته سي‌وهشتم سري A‌ پيگيري شد.


در دومين روز از هفته سي‌وهشتم و پاياني ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا موسوم به سري A، امروز (يکشنبه) سه بازي برگزار شد که در مهمترين آنها، يوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت‌ها ميزبان کالياري بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد.

آندره‌آ پيرلو در دقيقه 9، فرناندو يورنته در دقيقه 15 و کلوديو مارکيزيو در دقيقه 40 گل‌هاي يووه را به ثمر رساندند تا بانوي پير 102 امتيازي شود و در تاريخ کالچو اولين تيمي باشد که با امتياز سه رقمي فصل را به پايان مي‌رساند. يوونتوس در اين فصل از 38 بازي خود 33 پيروزي، سه تساوي و تنها دو شکست در کارنامه خود ثبت کرد.

در ديگر بازي‌ امروز جنوا ميزبان رم، نايب قهرمان رقابت‌ها بود که در اين ديدار جالوروسي با نتيجه يک بر صفر تن به شکست داد. جياني فتفادزيديس تک گل اين بازي را در دقيقه 83 براي جنوا به ثمر رساند. رم با قبول اين شکست 85 امتيازي ماند تا با 17 امتياز اختلاف نسبت به يوونتوس فصل را به پايان برساند.

امروز همچنين تيم‌هاي کاتانيا و آتالانتا به مصاف هم رفتند که اين بازي با پيروزي 2 بر يک کاتانيا خاتمه پيدا کرد. کاتانيا که سقوطش پيش از اين قطعي شده بود با اين پيروزي 32 امتيازي شد و در رده هجدهم قرار گرفت. آتالانتا هم با همان 50 امتياز قبلي‌ خود در رده يازدهم به کارش در اين فصل از سري A پايان دهد.

پرونده رقابت‌‌هاي سري A در فصل 14-2013 امشب با برگزاري شش ديدار بسته مي‌شود که برنامه اين بازي‌ها به شرح زير است:

ميلان - ساسولو

کيه‌وو - اينتر

فيورنتينا - تورينو

لاتزيو - بولونيا

پارما - ليورنو

ناپولي - هلاس ورونا

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 102 امتياز صدرنشين است، رم با 85 امتياز در رده دوم قرار دارد و ناپولي با 75 امتياز جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.


مهدی بازدید : 3 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قلعه‌نويي سرمربي استقلال ماند


امير قلعه‌نويي به عنوان سرمربي استقلال در ليگ چهاردهم فعاليت خواهد کرد.


افجه‌اي سخنگوي باشگاه استقلال در پايان جلسه هيئت مديره اين باشگاه اعلام کرد که امير قلعه‌نويي با اکثريت آراي هيئت مديره همچنان سرمربي اين تيم باقي ماند.

مهدی بازدید : 1 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرمربي بارسلونا استعفا کرد


سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از کسب عنوان دومي بارسا در لاليگا استعفا کرد.


  تاتا مارتينو سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از توقف تيمش در نيوکمپ مقابل اتلتيکو و از دست دادن عنوان قهرماني لاليگا از سمت سرمربي‌گري بارسا استعفا کرد.

تاتا مارتينو در کنفرانس خبري پس از ديدار تيمش در نيوکمپ و از دست رفتن قهرماني، از تصميمش براي استعفا سخن گفت و اعلام کرد که اين تصميم با مشورت بارتومئو مدير باشگاه و موافقت وي بوده است.

بارسلونا در هفته پاياني لاليگا در حالي که مي‌توانست با غلبه بر اتلتيکو مادريد جاي اين تيم را در صدر بگيرد و عنوان قهرماني را کسب کند، به نتيجه مساوي بسنده کرد تا اتلتيکو مادريد پس از بيش از يک دهه به سلطه بارسلونا و رئال مادريد در لاليگا پايان داده و قهرمان شود.

از لوئيس انريکه به عنوان گزينه اصلي هدايت کاتالان‌ها نامبرده مي‌شود.

مژده مژده:بخش های انجمن را به زودی خواهم ساخت و انجمن به صورت رسمی شروع به کار میکنه با تشکر از اقای:رئال مادرید بابت کمک به ما معذرت میخوام نمیتونم اینگیلیسی بنویسم


amirmahdi بازدید : 1 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تيم فوتبال بايرن مونيخ براي هفدهمين بار قهرمان رقابت‌هاي جام حذفي آلمان شد.


  در ديدار فينال جام حذفي آلمان، دو رقيب ديرينه و فيناليست‌هاي سال گذشته ليگ قهرمانان اروپا يعني بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

90 دقيقه وقت قانوني اين ديدار حساس با تساوي بدون گل به پايان رسيد و دو اتفاق مهم وقت‌هاي قانوني مصدوميت فيليپ لام کاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان در نيمه نخست که منجر به تعويض وي شد و رد شدن گل سالم دورتموند در نيمه دوم بود که داور به اشتباه دستور ادامه بازي را داد در صورتي که تصاوير تلويزيوني نشان مي‌داد که توپ از خط دروازه بايرن به طور کامل گذشته بود.

همچنين در اين ديدار حساس تام هنکس ستاره و چهره مشهور سينمايي به عنوان هوادار بروسيادورتموند در ورزشگاه المپيک برلين حضور يافته بود.

در وقت‌هاي اضافي اما اين بايرن مونيخ بود که باز هم توسط آرين روبن بازيکن هلندي خود همچون سال گذشته که در فينال ليگ قهرمانان اروپا گل پيروزي‌بخش بايرن را وارد دروازه دورتموند کرده بود، در دقيقه 107 به گل رسيد و در ادامه توماس مولر در دقيقه 120 براي بار دوم دروازه دورتموند را گشود تا اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان گوارديولا خاتمه يابد تا پپ گوارديولا موفق شود در نخستين فصل حضور خود در بايرن مونيخ، چهارمين جام را نيز با اين تيم کسب کند.

بايرن مونيخ تاکنون 16 بار قهرمان جام حذفي آلمان شده و بروسيا دورتموند نيز تاکنون سه بار قهرمان اين رقابت‌ها شده بود.

اين هفدهمين قهرماني باواريايي‌ها در جام حذفي آلمان محسوب مي‌شد.

به دنبال این پیروزی تیم آرسنال میز قهرمان شد گزارش هایی را ببینیم:

 ديدار فينال جام حذفي انگليس امشب (شنبه) در ورزشگاه ومبلي شهر لندن ميان تيم‌هاي آرسنال و هال‌سيتي برگزار شد که اين بازي با پيروزي 3 بر 2 توپچي‌‌هاي لندن و پايان 9 سال انتظار آنها براي کسب يک جام قهرماني خاتمه يافت.

در اين ديدار هال سيتي شروعي طوفاني داشت و در همان 10 دقيقه اول دو بار توسط جيمز چستر در دقيقه 4 و کورتيس ديويس در دقيقه 9 به گل رسيد تا شوک بزرگي را به توپچي‌ها وارد کند.

در دقيقه 17 سانتي کاسورلا يکي از گل‌هاي خورده را براي آرسنال جبران کرد تا اين تيم به بازي برگردد. هال‌سيتي تا دقيقه 71 براي محافظت از برتري‌اش مقاومت کرد اما در نهايت دروازه‌اش توسط لوران کاسيلني براي بار دوم باز شد.

بازي در 90 دقيقه معمول با تساوي 2-2 خاتمه پيدا کرد تا کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. در وقت اضافه دوم و در دقيقه 109 بود که آرون رمزي با پاسي از اوليويه ژيرو گل سوم آرسنال را به ثمر رساند تا شاگردان آرسن ونگر پيروزي ميدان باشند.

با اين نتيجه آرسنال توانست پيروز ميدان شود و براي اولين بار از سال 2005 (سالي که اتفاقاً در آن جام حذفي انگليس را فتح کرده بود) ‌يک جام به دست آورد. اين يازدهمين باري بود که توپچي‌هاي لندن فاتح جام حذفي انگليس شدند.


تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سلام! من مهدی مدیر وبلاگ هستم نویسنده میپذیریم با اکانت admin در تماس باشید! اگر منبع خبری خوبی دارید به ما بگویید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین کاربر انجمن کیست؟
    تبلیغات
    سلام. میتونید با تبلیغ در وبلاگ دو باره سایت و وبلاگنون رو پر رونق کنید.به ما اعتماد ندارید؟ ما به شما اعتماد داریم به این صورت:شما بعد از پایان هر هفته یک چهارم هزینه ررو بپردازید مثلا اگه امروز94/1/2 شما 94/1/9 یک چهارم هزینه یعنی اگه 1000تومان سما 250 بدید توجه!:این مثال بود حالا به سراغ قیمت ها......................تبلیغات متنی که نمومش تو سایت هست:1000تومان ماهیانه .قابلیت پرداخت هفتگی:ندارد ولی بعد از پرداخت یک ماه ماه بعد در اخر ما بپردازید تبلیغات به صورت بنر با تصویر دلخواه و حتی متحرک سایز 50در 50 2000 تومان در ماه قابلیت پرداخت هفتگی:دارد -تبلیعات بنر با امکانات بالا100 در 100 2500 تومان -تبلیغات بنر اندازه 200 در 200 نمونش در وبلاگ هست 3500 تومان +یک منو در بالای وبلاگ اندازه ی 400 در 400 با منو+تبلیعات متنی رایگان 5000 تومان توجه:همه ی تبلیغات به غیر از متنی قابلیت پرداخت هفتگی دارند و همه ی بنر ها امکانات نیز دارند. برای سفارش تبلیغات با اکانت adminدر تماس باشید با تشکر مهدی!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 351